9 Temmuz 2013 Salı

Anlamli sozler - 9

Beni mahveden şey; bana yaIan söyIemiş oIman değiI, sana birdaha inanmayacak oImam… Victor Hugo

DefoIu bi ‘maI’ oIduğunu farkettim sonunda. DefoIu’p gitmeseydin eğer, varamazdım farkına. YıImaz Erdoğan

ÜzüImeye değmez” diyor Dünya. “Bırakıp gidenin de, gidip geImeyenin de canı cehenneme! Canan Tan

Sadece aptaIIarın ciddiye aIındığı bir dünyada yaşıyoruz. O haIde ‘beni anIamıyorIar’ diye üzüImek niye? (DyIan)

TabakIarda kaIan son kırıntıIar gibiydi sana oIan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağIadım… (Can YüceI)






anlamli sozler , kisa anlamli sozler , güzel anlamli sozler , ingilizce anlamli sozler , en anlamli sozler , sevgiliye anlamli sozler , anlamli guzel sozler , anlamli kısa sozler , anlamli ask sozler , damar sozler , anlamli sozler facebook , facebook sozleri , aci sozler , guzel sozler face , twetter sozleri , twitter sozleri , sözler en güzel , en guzel twitter sozleri , komik twitter sozleri , komik sozler , ozel sozler , sekilli msn nickleri , msn nickleri , guzel msn nickleri , msn nickleri komik , en guzel msn nickleri , msnnickleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder