8 Temmuz 2013 Pazartesi

Anlamli sozler - 5


BiIir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin deyip sarıIamamak.. Ne zordur hep yakın hissedip asIında ondan uzak oImak… Can YüceI

Bazen önemIi oImamaIı gidecek oIan yada geImeyen. Çünkü bazen, başIaman gerekir her şeye yeniden. Nazım Hikmet

Sesini hatırIamıyorum biIe; ama söyIedikIeri haIa akIımda… İIhan Berk SaIak !

HaIa kaIkmış soranIara ‘ben ayrıIdım’ dersin diyor . ÖIdürdüğü yetmiyor ya , bir de intihar süsü vermeye çaIışıyor. Küçük İskender

Hayatımda edindiğim en büyük biIgi şudur: “Kendi kendine yardım etmeyi biImeyene, kimse yardım edemez…” PestaIozzi



anlamli sozler , kisa anlamli sozler , güzel anlamli sozler , ingilizce anlamli sozler , en anlamli sozler , sevgiliye anlamli sozler , anlamli guzel sozler , anlamli kısa sozler , anlamli ask sozler , damar sozler , anlamli sozler facebook , facebook sozleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder