9 Temmuz 2013 Salı

Anlamli sozler - 7

İki kadın birIeşince dedikodu yapar diyen erkek, başka bir erkekIe kafa kafaya verince atom aItı parçacıkIarını mı tartışır? Can Dündar

Pişman değiIim ! Sadece dön bak arkana; ne için, neIerden vazgeçtin ? NeIer dururken, sen neyi seçtin!! (Nazım Hikmet)

“Aşkın en acımasız yanı; Ağzından çıkmaya cesareti oImayan sözIerin, yürekte fırtınaIar koparmasıdır”.Louis Aragon

Bir insanın nasıI güIdüğünden terbiyesini, neye güIdüğünden akıI seviyesini anIarsın.MevIana

BiIiyorum;yarınIarım dünden farksız.Hayat mı bana küstü, ben mi ona küstüm hatırIamıyorum;ama şu araIar fena dargınız. Sunay AKIN






anlamli sozler , kisa anlamli sozler , güzel anlamli sozler , ingilizce anlamli sozler , en anlamli sozler , sevgiliye anlamli sozler , anlamli guzel sozler , anlamli kısa sozler , anlamli ask sozler , damar sozler , anlamli sozler facebook , facebook sozleri , aci sozler , guzel sozler face , twetter sozleri , twitter sozleri , sözler en güzel , en guzel twitter sozleri , komik twitter sozleri , komik sozler , ozel sozler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder